T1/E1 transformator

Om vår T1/E1-transformator
Du kan være trygg på å kjøpe T1/E1 Transformer fra Jansum fabrikk, og vi vil tilby deg den beste ettersalgsservicen og rettidig levering.
Jansum tilbyr en komplett serie med T1, E1 isolasjonsmoduler for telekomapplikasjoner. Produktene er tilgjengelige i enkelt- og multiport-versjoner. Våre produkter er optimalisert for å fungere med de fleste av de ledende kundene.

Delenummer Produktfigur Induktans Omdreiningsforhold Cw/w Lekkasjeinduktans Pri DCR Pakke Antall pinner Hi-pot vurdering Tegning
H40C05SW 1,2mH Min @0A DC Bias TX=1:2 RX=1:1 35pF maks 0,5uH Maks 0,8Ω Maks SMD 40PIN 1500 Vrms PDF
H40C06SW 1,5mH Min @0A DC-bias
600uH Min @-40â
TX=1:2 RX=1:1 35pF maks 0,5uH Maks 0,8Ω Maks SMD 40PIN 1500 Vrms PDF

View as  
 
Isolasjonstransformator

Isolasjonstransformator

JASN er en av de kjente produsentene og leverandørene av isolasjonstransformatorer i Kina. Vår fabrikk spesialiserer seg på produksjon av T1/E1 transformator.

Modell: H40C06SW

Les merSend forespørsel
T1/E1 isolasjonstransformator

T1/E1 isolasjonstransformator

JASN som en av de profesjonelle produsentene av Kina T1/E1 isolasjonstransformatorer og Kina T1/E1 isolasjonstransformatorfabrikken, er vi sterk styrke og fullstendig ledelse. Dessuten har vi egen eksportlisens. Vi driver hovedsakelig med å lage en serie T1/E1-transformatorer og så videre.

Modell: H40C05SW

Les merSend forespørsel
<1>
JASN er en av de profesjonelle T1/E1 transformator-produsentene og leverandørene i Kina. Velkommen til å kjøpe den nyeste T1/E1 transformator fra fabrikken vår. Våre produkter er av høy kvalitet og tilbyr billige tilbud, gratis vareprøver og tilpassede tjenester er også tilgjengelig.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy